неделя, 28 септември 2014 г.

OOTD: Oh, cats again.



Здравейте, хора. С мъка приемам факта че от около седмица насам температурите паднаха стабилно доста под 30-те градуса, извадих пуловерите и пантофите и съм в очакване да ми пуснат парното, преди да загина. Та аутфита, който споделям с вас днес се състои от в момента любимият ми котешки пуловер на H&M, дънкова риза, която си купих от тук за 3 евро, с цел да я ползвам вместо престилка в часовете по гравюра, но пък се оказа чисто нова, и си я нося нормално, и панталони от Stradivarius. Колекцията ми от леки гуменки също бива изместена от червените галоши за студ. Но, любимата ми част от целия аутфит е бижуто- котешки камей. В момента гледам през прозореца си хора по тениски и къси панталонки, на тях явно им е топло, та надявам се на вас да ви е топло също така, и приятен остатък от уикенда.

***

Hey, guys. I am accepting the fact that it's getting cold outside, and it actually makes me kind of sad. I got out of the back of the wardrobe all the sweaters and warm clothes. To the outfit I am sharing with you today is consisted of my favorite cat H&M sweater, a jean shirt that I bought for 3 euro to use as some sort of apron for my engraving class, but turned out to be brand new, so I can wear it normally, and some Stradivarius jeans that are the most comfortable thing ever. But my favorite part is the cat camey, I just love that thing. Right now I can see people outside walking around wearing t-shirts and shorts, so I hope you're warm too, and I wish you a nice end of the weekend. 









~Clementine

P.S. Все още имате време да се включите в giveaway-a ми!
P.S. There's still time to join my giveaway!

5 коментара:

  1. Прелестен тоалет. Напълно съм с теб, аз отдавна си извадих шапките и шаловете, пуловерите и жилетките.

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно ее!! Този ми е любимия до сега <3

    ОтговорИзтриване
  3. Супер! Прави по-често такива оотд-та :)) Котешките неща са <3

    ОтговорИзтриване