неделя, 8 февруари 2015 г.

OOTD Red as Rock'n'Roll


Доста време стана от последното OOTD *-* Установих че съм фен на визията, включваща кърпа на главата (въпреки че ми напомня на перачка, but oh well) Както и да е, освен кърпата, ootd-то включва една от любимите ми блузи, която е нещо средно между блуза и риза, гърба е по- дълъг и е в ризест (кариран имам предвид) десен. От един от онези подозрително евтини корейски сайтове, където никога не можеш да си сигурен какво ще пристигне и дали ще пристигне, но пък този път случих явно. Изключително съм доволна от чорапките, които си купих от намаленията в Calzedonia. Фен съм на чорапи, обичам чорапи. И червила в бабешки тонове също са ми слабост. Особено когато са ми комплимент от Yves Rocher. (Цвета е 33 Rouge Pavot)


Пиша неадекватно и го знам, but that's how i roll. Общо взето.



Радвам се, че се четохме и днес, живи и здрави.


P.S. Always a good time for a selfie.

~Clementine


3 коментара:

  1. Rofl, изобщо не пишеш неадекватно, даже обратното :D О даа, кърпите са страхотни, стига да се науча да си ги връзвам! И колието е прекрасно, so vintagy! :D

    ОтговорИзтриване