неделя, 29 март 2015 г.

DIY Еленски рога


Та, тъй като темата ми за проект в уни беше хибриди човек-животно, веднага ме удари вдъхновението да си сътворя една еленска девойка. Крайният резултат е видео, което скоро ще бъде в ютуб, но за момента мога да споделя няколко снимки. Тъй като нито ме бива с грима, нито с фотографията, бъдете мили :D Всичко трябваше да се случи доста бързо, не можахме да работим с истинските рогца, въпреки че разполагахме с такива, затова се наложи да си сътворим наши. Това е и темата на днешният пост. Всъщност, хич не е сложно, така че нека заповаме.

Най-напред се прави величествана скулптурка на формата, от алуминиево фолио и хартиено тиксо. Красота.


След това забъркваме едно папие-маше. Става голяма помийка, но в името на арта, все пак. Във водичка се слага малко брашно (1 част вода към 2 части брашно), и вътре се добавят късчета весници.


След това рогцата се обвиват в папие-машето и се изчаква да изсъхнат напълно.



Когато са сухи, вече спокойно могат да бъдат оцветени. Преди да пристъпя към кафявото, първо ги минах с бяло, за да не си личат шарките от вестника.


И най- накрая ги залепих на диадемка, и добавих и цветчета. За по гладка форма, може да ги подовършите с малко глина.



Знам, че са накриво.



Нямаше как да пропусна, да не си направя и аз една снимка с роги.



Съвсем скоро време очаквайте и видеото!


Снимки от Instagram
Модел- Дари

~Clementine

3 коментара:

  1. Отдавна искам да си направя подобни рогца, но така и не съм се захванала. Мисля, че този пост току-що ми даде силна доза вдъхновение. И рогцата, и снимките, пък и моделите са чудесни. ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Много готини еленчета накрая има <3 Рогата са върха, трябва да опитам да направя пингвин с такава техника :P

    ОтговорИзтриване